Sjukhus.

Ingen ska få hindra mej ifrån mitt bloggande, jag är ledsen om jag velat fram och tillbaka men från och med ikväll funkar bloggen som vanligt - utan något lösenord. För som sagt - Ingen hindrar mej från att göra det jag vill göra. Punkt!

Dom sista dagarna har det bara varit jobb, jobb och jobb som gällt för min del, blandat med en förjävlig smärta jag försökt intalat mej själv ska gå över. Men det har varit kul att jobba, träffa alla kollegor och kunder.

Jag har dom bästa vännerna man kan tänka sej. Hannes har varit en pärla idag och mötte upp mej i slussen efter att jag varit och jobbat 1,5 timme och insåg att det här inte funkade längre. Vi åkte till SÖS och fick tillbringa några timmar på akuten där, jag fick träffa sjuksystrar som tog diverse olika prover och sen kom en läkare och undersökte mej innan jag fick komma upp på en avdelning. Under tiden jag låg på akuten kom även Sandra och gjorde mej sällskap!

Nu har jag kommit upp på avdelning och blivit tilldelad ett rum som jag delar med tre andra personer. Dom ligger och snarkar förtillfället så någon nöd på dom går det nog inte. Varför jag är här tänker jag behålla för mej själv men för tillfället har jag en sån fruktansvärd smärta i kroppen så jag inte vet vad jag ska göra längre. Jag har fått morfin vid flera tillfällen men det verkar inte bita på mej så jag ligger och väntar på att nattläkaren ska komma tillbaka och göra en undersökning och prata lite innan jag får sova. Jag hatar verkligen sjukhus och tycker det är extremt jobbigt att vara här men tack vare mina vänner som ger mej så fint stöd ska det nog fixa till sej. Får jag som ja vill blir jag utskriven imorgon bitti och kan packa ihop mina saker och åka hem så jag kan vara tillbaka på jobbet på torsdag igen. Lina har även varit här en snabbis ikväll för att titta till mej och se hur jag mår. Det värmer verkligen att jag har så fina vänner som bryr sej så mycket. Jag saknar min kära och önskar att han kunde vara här, men allt kan man inte få och jag är så oerhört tacksam för att jag har så fina vänner som verkligen har visat hur mycket dom bryr sej. Tack för alla fina sms jag fått och jag lovar att jag ska svara när jag orkar.


Vi hörs imorgon bitti igen,

Kommentarer
Postat av: Gay

Åh, hoppas verkligen att du kryar på dig <3

2009-07-23 @ 15:16:52
URL: http://cheelsea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0