Jag dricker glögg med balkong dörren öppen inatt och låter vinden blåsa in ifrån väster som en virvlande storm och som en dansande vår ja som en galen orkester och jag dricker ur mitt glas och alla dörrar är öppna nu är det dimma över mig och över england

Jag har precis hällt upp ett glas rosévin och tagit med mej datorn ut på altanen och sitter och lyssnar på musik. Jag varvar med Winnerbäck, James blunt och 3 doors down. Solen tittar fram titt som tätt men det blåser som attan, fast det är ganska skönt att sitta här ute. Låta tankarna fara fritt i huvudet.. Just för stunden känner jag mej fruktansvärt instängd och kvävd men jag kan inte riktigt svara på varför. Det bara är så. Fan vad jag saknar Hannes, nu får du ta och komma hem skitunge ! Och det har bara gått ett dygn, men i vanliga fall pratar vi flera gånger i telefon om dagen så det har varit ett långt dygn, haha. Ska nog ta mej och slå en pling ikväll och höra efter hur han har det. Tihihii.. Han ringde igår, men då hörde jag inte telefonen.

Idag åkte jag, baby och hans mamma till haninge centrum och var runt och tittade i butiker. Jag letade efter min turkosa jacka men den finns fortfarande inte någonstans i min storlek. Ska kolla på götgatsbacken där jag vet att den fanns förut annars får jag köpa den i S och låta den vara lite stor. Och några skor hittade jag inte heller, kanske var lika bra det.. Jag tror vi tänkte plocka fram grillen och grilla ikväll. Jag hoppas på det för det är så gott men ny grillat och sitta utomhus och äta. Det är lite små kyligt men sålänge man klär på sej och har en filt är det ingen fara.

Ska titta om det kommit in några nya jobb jag kan söka, sen packa och fixa lite för imorgon förmiddag åker jag härifrån. Jag ska ut till masmo och se hur livet lever där ute för dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0