070709

Mötet med Marianne igår var över på drygt en halv timme och det gick jättebra. Vi pratade om framtiden om vad som kommer hända i sommar och början av hösten. Det är klart det finns många frågetecken kvar om hur allting ska bli men jag är ganska klar med hur jag vill att det ska bli så det är bara sträva efter att det ska bli så oxå. Skulle ha lämnat in tidrapporterna till henne oxå men jag glömde det så jag får åka hem imorgon och hämta dom och skicka på posten..

När mötet var slut åkte jag hem till baby och slappade. Han hade en kompis hos sej så vi låg bara och tittade på två filmer medans regnet slog på fönsterrutan och sen käkade vi litegran innan jag åkte in till stan. Jag mötte upp Lynn vid centralen så tog vi tunnelbanan till medis och tänkte sätta oss på SNAPS men dom stängde klockan tio så det var ingen idé att gå dit utan vi knallade istället rakt över "torget" och satte oss på 54´s uteservering och drack två glas rosévin och delade på en natchotalrik med dipp. Det var supermysigt att sitta där i sista kvällsvärmen och bara prata om dittan & dattan. 




När Lynn och jag sagt hej då tog jag pendeltåget hem till baby igen och sov där inatt. Vi satt först och bara kollade på film innan vi kröp ner i sängen och låg och pratade sent till i morse. När vi har det bra, då är det riktigt bra. Och igår var det riktigt bra. Men tyvärr har det varit väldigt trassligt sista tiden och allt har gått upp & ner och jag frågar mej själv vad jag orkar med. Om vi hela tiden skulle ha det som vi har det när det är bra skulle jag veta vad jag ville. Dom bra stunderna är som sagt var riktigt bra men allt det dåliga som varit har övertagit det bra lite för mycket nu. Vi ska i alla fall gå ut och äta tillsammans på Onsdag och så får vi ta en dag i taget för jag tänker varken lova mej själv eller någon annan någonting jag inte kan stå bakom så därför är det bättre och ta allt dag för dag. Man blir nog mindre besviken själv då om det inte går som man vill kanske.. äsch, jag vet inte vad jag sitter och dillar om just nu.. 

Ska strax hoppa in i duschen och göra mej i ordning och sen åka till jobbet. Dom ringde och frågade om jag kunde hoppa in några timmar ikväll så det var perfekt att få lite mera jobb. När jag slutat ikväll ska jag åka hem till en nära vän så tänkte vi laga en sen middag tillsammans. Så vi hörs därifrån ikväll!



tjiing..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0