<3

"Det går tydligen att gå till apoteket där du fick ut din medicin
och få ett nytt kvitto. Hör av dej senare ikväll när du har tid.
Det är inte alls min mening att vara hård mot dej. Jag vet att
du är en kämpe och kämpat som en tok. Vi ska lösa det här på
nått sätt. Jag älskar dej vännen och jag kommer alltid finnas här
för dej när allting känns tugnt. Stor kram"

Jag grät.. Grät som ett litet späd barn idag när jag fick sms:et, 
men det var inga onda tårar. Det var glädjetårrar blandat med all
förtvivlan som finns inuti mej.Jag älskar dej så mycket, så mycket.
Och jag alltid sett upp till dej sen jag var liten skitunge, du vet det va?
Vad hade jag gjort utan dej min vackra? Det finns inga ord, du är allt.

Kommentarer
Postat av: Robin Fröström

Svar: NK Street har alla färger i den modellen :) 400:- bara!

2009-06-22 @ 22:37:29
URL: http://stilrobin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0