Bläää..

Sitter just nu på jobbet och har lunch. Jag är långt ifrån på hugget idag. Känner mej så en jävla klimakteriekossa som svettas och fryser om vartannat. Jag gav till och med bort mitt sista glas vin igår, men jag skulle nog ha slutat druckit långt innan dess oxå. Fyfaaaan säger jag bara. Haft en och samma alkis inne fem gånger under dagen och självklart är det mej han har kommit fram och pratat med. Stått en cm ifrån mitt ansikte och bara luktat sprit. Ett tag trodde jag att jag skulle spy ner hela hans fötter utav doften. Nää, next time blir det lite lugnare ifall jag jobbar dagen efter. Jag som ändå trodde att det skulle vara lugnt eftersom ja börjar 1315 dagen därpå.. Jaja, har lärt mej någonting tills på onsdag i alla fall. Det har varit fullt upp hela dagen här, dubbel så mycket varor har kommit idag och allt skulle ut på bara några timmar men ikväll får jag sitta i kassan så jag slipper tänka på alla kvällsrutiner och fixa med det, skönt!  

Nu ska ja ringa baby och gå ut och ta en cigg till innan jag måste in och jobba igen. Efter praktiken ska jag möta upp fina Adam och ta en fika med honom vilket ska bli tokmysigt för ja saknar honom massa..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0