Det är bara Onsdag en gång i veckan !

Ojoj, fyfaaan vad kul jag hade det igår kväll. Jag kom hem till Hannes vid åtta tiden och där tog jag en snabbdusch, klädde på mej och fixade håret. Det blev lite stressat för personalmötet tog längre tid än vad dom sagt. Vi delade på en flaska vin och kändes oss jätte peppade innan vi drog in till stan och mötte upp Gustavo.

Jag dansade till svetten rann och fötterna nästan ramlade av. Träffade massa underbara människor och kvällen var bara riktig grym. Hannes och min favoritbartender var där vilket  alltid ett stort plus med härlig barpersonal. Det var verkligen länge sen det var en sån lyckad kväll och jag hade det så roligt.

Nu är jag en aning stressad, slängt på mej lite kläder och Hannes står och gör lite mackor åt mej jag ska slänga i mej innan jag måste springa till tunnelbanan. 8 timmars jobb och sen drar jag därifrån, idag mår jag långt ifrån bra så vi får se hur den här dagen blir. Men det är väl en aning självförvållat så ja klagar inte. Jobbar i alla fall med Sara och Tatta vilket känns super.  


Blev massor med bilder ifrån kvällen, men lägger ut resten på facebook när jag har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0