Finns det något bättre sätt att tillbringa en sommardag på?

Jag kan inte sluta tjata om det här men gud vilket härligt väder vi har haft idag igen. Jag blir helt lycklig ända ner ifrån tårna upp längs hela kroppen till huvudet. wehejj.. I solen har det nog varit många grader över 25 idag och jag började min morgon med att plocka fram solstolen på balkongen och ligga där tre timmar och lyssna på musik medans jag stekte. Hoppade sen in i duschen och tog en svalkande dusch innan det var dags att smörja in sej med solkräm och möta upp Hannes och lite vänner till honom i slussen. Vi bestämde att vi skulle lägga oss i Vitabergsparken och lapa lite sol och så fick det bli men med ett stopp på Brasco för att köpa med oss varsin sallad. Dock vet jag inte riktigt om jag kan kalla min sallad för sallad för jag ska ju speciallbeställa som vanligt och plocka bort i princip alla grönsaker som finns med från början., men gott var det! Det blev några trevliga timmar och jag somnade till och med i solen innan vi gav upp och jag åkte till Centralen och mötte upp Baby..

Vi tog tunnelbanan hem till Olivia och satt och hängde ett tag på hennes balkong. Dom käkade och vi satt och pratade om dittan och dattan innan jag sa hejdå till dom båda eftersom dom sticker till Norge imorgon och jag åkte hem. Väl hemma stod maten på spisen så nu har jag precis ätit och ligger uppe på sängen halvt död. Man blir död utav att vara ute i solen en hel dag så jag ska smörja in mej från topp till tå med sollotion och sen få det bli en tidig kväll för mej. John blund behöver nog inte göra mycket jobb innan jag ligger och sussar gott i sängen. Det har varit en perfekt dag i min smak förutom att jag känt av läkarbesöker i onsdags och haft lite ont. Väckarklockan ska givetvis ställas på 09.00 imorgonbitti för jag tänker inte missa en sekund utav det här fina vädret.

tjingeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0