Första utomhusbadet !

Det blev lite ändrade planer igår så vi hoppade picnicen ochj ag mötte uppe lite vänner vid Åhlens på Centralen efter att jag slutat praktiken. Det var baby, Olivia och Hannes. Dom skulle fixa dricka så vi var kvar en stund inne i stan innan vi tog tunnelbanan hem till Hannes och satte på oss badkläder osv. och knallade iväg till bryggan i solen. Vissa av oss badade, andra pratade och drack vin eller sprang runt och jagade varandra. Det var en riktigt trevligt och mysig kväll där ute på bryggan och efter ett tag kom Gustavo dit och joinade oss oxå. Jaag tog mitt första utomhusbad vilket var grymt skönt men fan vad kallt det var. Efteråt satt jag och skakade tänderna för att jag frös så pass mycket. Usch.. När vi lessnat klädde vi på oss och tog en sväng fröbi Konsum innan vi hamnade hemms hos Hannes och käkade mat, pratade och sjöng lite singstar. Det var en fantastiskt kväll med många skratt fram tills att vi skulle sova. Hursomhelst, tack sötnosar !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0