Godmorgon !!

Det här är rena rama jävla martyren att gå upp såhär tidigt på morgonen. Jag som låg och sov SÅ skönt när klockan ringde i morse. Men idag är det en stor dag så det var bara att pallra sej upp, ut på balkongen med kaffe och cigg och sen duschen. Nu sitter jag här färdig duschad så jag har bara att borsta tänderna kvar. Om lite mer än en halvtimme sitter vi på tunnelbanan som ska ta oss till Hornstull och sen buss därifrån till Karolinska. Jag är lite smånervös idag men jag vet att dom är duktiga på det dom gör och jag inte är den första. Men jag kan inte komma undan med att jag inte gillar nålar... Iiiihhh !

Men låt allting gå fort så jag kan ta del utav det fina vädret utomhus någonstans. Ha en fin dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0