Helg.

Hej på er,

Har ni sovit gott i natt? Jag sov en prins och gick upp när väckar klockan ringde i morse vid nio. Eller iofs, ja vaknade första gången halv nio när baby ringde och sa hejdå innan han & Olivia sticker till Norge.

Det blir en datorfri helg nu för jag ska åka ifrån Stockholm över helgen och lämnar datorn hemma. Väskan är packad så jag ska bara borsta tänderna och sen sticka. Möter först upp Hannes inne i stan för jag måste köpa lite nödvändiga saker och sen blir det en fika med Sandra innan jag lämnar Stockholm bakom min rygg. Ja kanske sätter mej vid någon dator som finns där under helgen annars kommer jag hem på söndag efter klockan 21. Ha en riktigt bra helg nu !


Puusskram
Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0