Jag njuter !

Jag är ledsen för att det blev ett så kort inlägg tidigare idag men vi båda var jätte stressade att hinna komma iväg i lagom tid. Jag och Hannes gick runt några timmar på stan och hittade massa fina skönheter till oss båda. Hannes fick med sej både byxor, skjorta, strumpor, t-shirt och linne men jag får vänta tills slutet utav månaden. Jag har i alla fall lagt undan en perfekt sommar väska som ska bli min redan på måndag! Blir suveränt att slänga ned datorn i den eller om man bara ska iväg en natt eller en dag på stan utan jacka. weheejj.. Det blev bara en snabbis för klockan ett började jag jobba och var tvungen att vara på plats. Det har varit en rolig dag för jag jobba med mina två favoritbrudar och vi har alltid lika roligt när vi jobbar. Fick reda på en sak som gjorde mej oerhört glad oxå.

 Det är så tyst, lugnt och skönt här hemma. Mormor har som sagt åkt iväg och jag hör till och med klockorna som tickar, helt sjukt att det kan vara så lugnt här. Winnerbäcks röst spelas ifrån datorn och jag sitter här i köket och njuter med tända ljus. Dom här dagarna ska jag verkligen ta vara på och försöka vara hemma så mycket som möjligt och bara rå om mej själv. Det behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0