Lilllördag...

Låg och sov nån timme eller så efter att jag kommit hem ifrån praktiken och sen blev det en spontan utgång bestämd. Gjorde mej i ordning lite snabbt och mötte upp Hannes vid slussen för att vi gemensamt skulle till Kattis och ha hans första utgång på krogen. Baby var där med sin bror så pussade massa på honom och sen träffade jag på lite andra bekanta ansiktet som var där igår och det blev en riktig lyckad utekväll för att vara onsdag. Träffade på Lukas där vilket var kul att se honom igen och sen var även Anton där. Blev lite dans på baren, alldeles för många shots och  jag fuckade upp allting i slutet av kvällen, jag är ledsen... Men det är slut på det nu, jag tänker inte ta mera skit hemifrån och tillåta att fler kvällar förstörs för mej i mina vänners sällskap. Stop, slut, fernito ! Jag måste ringa baby ikväll och förklara en del grejor ifrån igår. Jag som var så duktig och hade med mej kameran igår för jag tänkte jag skulle fota lite under fina Hannes första krog rund, men klantarslet själv är så dumoch glömmer kolla om minneskortet sitter och självklart har jag sprungit hemifrån minneskortet. Fan.. 

Vaknade upp hemma hos Hannes med en lätt baksmälla och sen var det bara att göra sej i ornding snabbt och dra till hans skola där vi  nu sitter och han ska snart ha en redovisning för sin lärare och sen blir det jobb ikväll som gäller. Utomhus i regn. Men det är pengar som jag inte tackar nej till..

Vi hörs ikväll när jag kommit hem.


byee...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0