Måndag.

Godmorgon.

Sitter och slänger i mej en snabb frukost medan jag skriver några rader innan jag ska sprigna iväg till praktiken och ha min näst sista praktikdag. Det känns så jävla bra, det ska bli skönt med sommarlov för första gången på några år. Varje sommar har jag alltid jobbar, jobbat och jobbat. OCh även om jag gärna vill jobba den här sommaren oxå eftersom jag älskar att arbeta ska det blir skönt med ledighet och ska jag njuta för det här är garanterat min sista långa ledighet. Jag ska ha ett jobb !

Slutar praktiken vid fem i dag och efter det ska jag göra mej i ordning lite snabbt på jobbet och sen möta upp baby och lite vänner till honom. Ikväll ska vi ha picnic för en av hans vänner som fyller år tror jag det var. Det ska bli trevligt och jag hoppas jag kanske kan få med mej Hannes oxå kanske..

Nu ska jag ta sista tuggan på mackan, borsta tänderna och sen springa iväg. Jag är lite halvsen som vanligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0