Min nya älskling.. - Jag var tvungen att unna mej själv en liten present.



Jag är så nöjd av dagens inköps så jag kan hoppa runt av glädje. Den här väskan kommer ifrån H&M och är egentligen ifrån deras höstkolektion och jag hittade redan i butik då men tyvärr trodde jag den var slutsåld eftersom jag letade runt i flera butiker men inte hittade den någonstans när jag hade pengar. Nu när butikerna plockat fram rean såg jag att den fanns och jag la undan den på en gång, den skulle bara bli min! För mindre än en hundra lapp fick jag denna skönhet som kommer passa perfekt i sommar att bära runt på datorn i och andra små grejor en dag på stan eller om man ska sova bort en natt och inte behöver ha med sej hela garderoben. Folk som säger att man inte kan köpa sej lycka har så fel, kortvarig lycka gåre fanemej att köpa hur ytligt det än låter men det är den bittra saningen. Jag älskar färgkombination på hela väskan och sen en längre tid har jag fastnat för tukost totalt. Det är en sån fin färg som kan lysa upp vilken tråkig regnig dag som helst. Skor, jackor, t-shirtar.. ja younamet. Så länge du blandar färgen med andra rätta färger och tillbehör funkar det perfekt. Jag är så nöjd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0