Nu säger jag äntligen godnatt..

Det var riktigt roligt att jobba kväll idag och jag trivs så bra att jobba med Tatta och Sara. Dom var supersöta och kom och frågade hela tiden hur jag mådde. Som sagt var hade jag min plats i kassan hela kvällen och det var nog tur för jag hade inte fixat med alla kvällsrutiner och komma ihåg allting hit & dit. Jag har varit på så strålande hurmör hela dagen och det sitter i nu oxå, ibland kan livet vara så underbart.

Jag mötte upp Adam vid Rådmansgatan´s tunnelbana så gick vi först och köpte cigg och sen satte vi oss på uteserveringen på Café 60 och nu förstår jag verkligen varför jag saknat honom. Han är en av dom få människor som jag verkligen känner mej avslappnad att vara med, jag skrattade så mycket och det var så härligt att se honom igen. Vi bestämde att det absolut inte får gå såhär långtid tills vi ses igen men båda har haft fullt upp på varsitt håll sista tiden så det är väl så det blir. Vi var där och fikade precis innan valborg och då råka ja glömma mina solglasögon och kom på det när vi var i slussen men då orkade jag inte åka tillbaka och hämta dom. Har varit inne på H&M vid flera tillfällen för att köpa lika dana igen men dom har varit slutsålda men idag tänkte vi bara fråga på skoj om dom kanske var kvar. Och till min stora lycka var dom det! Äntligen har jag fått tillbaka mina favorit solglasögon.. iiih! Det blev en kortis idag för att jag var så trött och ska upp till jobbet tidigt imorgon bitti igen. 

Nu kom jag hem för en liten stund sen och plocka upp gårdagens kläder ifrån väskan och fixat litegran. Ska bara ladda upp alla bilder på facebook och sen knalla ut till köket för att ta nattciggen och sen blir det sängen för mej. Ååååh jag har längtat hela dagen efter att få krypa ner under täcket! hahah

 Jag blir helt jävla galen! Pengarångesten bara skriker. Den här månaden har jag verkligen inte slösat alls, jag har varit ute två gånger men kört budget varianten en av gångerna, ätit middag ute några få gånger och sen har det blivit en och annan fika oxå men annars har jag inte shoppat någonting alls och ändå är pengar nästan slut. Okej, jag var tvungen att köpa ett dyrare busskort än vanligt men det var bara någon hundra lapp dyrare. Jag vet inte hur jag ska få allting att gå runt just nu. Jag kan verkligen känna en sån stor press över det här med pengar hit och dit. Men jag kommer på något, det brukar lösa sej. Har massa papper som måste vara inskickade på måndag oxå som jag måste fixa. Jag har lagt det åt sidan totalt den här veckan för det har varit full upp men nu får jag skärpa mej på riktigt, det tar nog inte så lång tid om jag bara sätter mej ner och bestämmer mej för att ordna skiten men fy vad tröttsamt det är. bläää...

God natt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0