På G...

Iiih, äntligen är det fredag och jag har haft min sista praktikdag för veckan. Känns riktigt skönt att ha helg nu och två dagars ledighet utan tidiga morgonar. Dagen gick helt okej även om jag gått runt i mina egna tankar och velat vara på någon helt annat plats än just där.

Baby mötte upp mej på centralen när jag slutat så vi satte vi oss på hotellet som ligger precis brevid och jag tog en latte och han tog ett glas vin. Han följde med mej till tåget och vi stod och kramades länge innan jag var tvungen att hoppa på och åka iväg. Så nu sitter jag här på tåget och allting svichar förbi när jag kollar ut, jag älskar känslan att sitta på tåget och se hur jag lämnar Stockholm bakom min rygg. En stor del av mitt liv får ni ta del utav här i bloggen, men sen har jag det där andra som jag väljer att hålla utanför bloggen. Nu låter det som om att jag är en storbloggare och alla vet vem jag är och det är absolut inte så jag menar, men trots allt kan vem som helst gå in och läsa och jag har faktiskt inte den blekaste vem just du är som läser. Hah, nu var jag tyddligen tvungen att förklara mej lite oxå.. jaja..  Nu ska jag bara vila och ladda upp mina batterier i helgen, leka med barnen, vara och ta det lugnt så jag kommer tillbaka fitt for fight igen på söndag.. Det har varit lite mycket sista tiden med allting runt omkring mej och jag behöver lite tid att tänka igenom saker och ting oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0