På jobbet och precis slutat....

Äntligen har jag fått bytt om och sitter och väntar på att klockan ska bli 1800 så vi kan ha personalmöte och jag kan dra sen. Det har varit en fruktansvärt seg dag. Gnälliga och bittra kunder, massor med varor som kom och jag har varit jättetrött. Till och med kunderna har frågat om jag sitter och sover idag i kassan. haha, ja vad säger man? Jag har ju inte varit pigg.. Tog en powernap på lunchen så nu börjar tröttheten försvinna. Igår på lunchen gick jag iväg till frisören som ligger precis här brevid för jag tänkte boka en klipp tid tills idag men han hade tid på en gång så jag satte mej i stolen och blev klippt. Jag sa tyddligt att jag bara ville tunna ut allting LITE GRAN och klippa topparna, men tyvärr så förstod han nog inte ritkigt vad jag sa.. För allt mitt hår jag har sparat ut nu en längre tid är BORTA. JAg är väl inte helt nöjd men det vart i alla fall bättre när ajg fick göra i ornding håret själv.

Åker direkt hem till Hannes efter personalmötet där jag gör mej i ordning och fördricker lite innan det blir utång ikväll.

Vi hörs mera där!

Puusskram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0