Regnet det bara öser ner, öser ner..

Det blev en superlugn kväll igår. Vi följde med Gustavo till Centralstationen och vinkade av honom eftersom han skulle åka iväg några dagar och sen åkte jag och baby hem till honom. Han ställde sej och lagade mat till oss och sen satt vi nere i vardagsrummet tillsammans med hans familj en stund innan vi gick upp på hans rum och la oss och kollade på film. Vi tittade på Titanic och bara gosade och myste massor. Jag somnade gott i babys famn medans han låg och läste.  


Vilket jävla pissväder man vakande upp till i morse. Eller morse kanske var att ta i, jag vaknade för en liten stund sen och har precis klivit upp. Baby gjorde i ordning frukost, det här är inte bra.. Jag kommer ju bli bortskämd ! hah. Det bara regnar regnar och regnar. Jag har inte lust att göra någonting speciellt alls idag. Men jag måste åka hem senare ikväll, har möte imorgon efter praktiken så måste fixa med alla papper som vanligt jag ska lämna in och sen har jag inga mer kläder med mej heller. Jag och Cissi skulle ha träffats idag men jag funderar på att ställa in det för jag kommer bli dyngsur när jag går till bussen och det känns inte som någon höjdare att komma dit alldeles blöt. Hursomhelst, det har varit en skön helg blandat med både fest och vila. Nedräkningen till lite ledighet har börjat, bara tre veckor kvar på praktiken nu. wehejj..

Vi hörs när jag orkat pallra mej ut i regnet och kommit hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0