Snabb visit i bloggen ikväll.

Vilken lyx det var att inte behöva ställa alarmet på klockan sex i morse utan att jag faktiskt kunde sova ända till klockan nio. Dagen har varit helt okej. Vi har varit ute mycket, spacklat i Linn´s lekstuga och skurit upp tapeter. Rensat ogräs i rabatterna och varit ute på tomten och lekt. Jag försvann in i köket en sväng och slängde ihop en kaka och sen käkade vi lite plockmat tillsammans till kvällsmat. Jag har varit mycket för mej själv oxå med mina tankar och bara varit. Tog cyckeln ner på stan och träffade Sofie en snabbis innan hon drar till Thailand och nu ska jag krypa ner en i sängen alldeles strax när jag fixar till alla papper jag måste lägga på brevlådan imorgon.

Linn är inte hemma i helgen utan hon är hemma hos farmor. Det känns lite tomt att inte ha henne här hemma när jag är här, jag längtar tok mycket efter henne.

Imorgon går tåget klockan tolv så det blir en kort dag tillsammans imorgon innan jag sticker hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0