Sommarfötter ?!

Jag har det så himla bra just nu så det finns inte. Visst, det kanske inte riktigt blev som jag hade tänkt mej från början men jag tänker inte klaga. Det är verkligen semester i helgen och jag njuter för fullt utav det fina vädret och bara kunna gå in och ut som man vill! Bara kunna knalla rakt ut på en tomt med en stor gräsmatta eller grusgång i bara shorts. Det är livet. Jag var uppe tidigt i morse och låg i solen och pressade några timmar innan det var dags att bege sej på 40-års kalas. Det var okej, lganska dött och tråkigt men tanterna fyllde på vinglaset så det blev en härlig fylla för drack man inte upp kom dom fram på direkten och frågade om det inte var gott och ville erbjuda någonting annat.. Det blir nog lugnt ikväll och imorgon tänkte jag försöka komma upp i tid och ligga i solen och pressa några timmar innan jag kommer tillbaka till Stockholm på kvällen. Veckan har lyckats blivit fullbokad och vissa dagar dubbelbokade så det blir en hel del att göra men jag kan nog styra upp det så alla blir nöjda och glada så det är skönt att bara vara just nu. På torsdag åker jag iväg på en mini semester till i ett dygn, men mera om det senare i veckan.  

Vi hörs mera imorgon så kommer bilder upp ifrån i fredags när jag träffade Sandra och Hannes på en fika och shoppade lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0