Spikmattan!

Jag har nu hört och läst så mycket om spikmattan man ska lägga sej på så jag var ju tvungen att pröva den själv oxå. Först tänkte ja att det är bara ett av alla påhitt för att lura av folk massa pengar i onödan så jag var väldigt skeptiskt när jag rullade ut mattan på golvet och skulle lägga mej ner. Efter bara några få minuter toksomnar jag och hade jag inte blivit väckt hade jag säkert kunnat sova dubbelt så länge till. Hela kroppen kändes helt avslappnad efterår och jag kände mej så fruktansvärt lugn inombords. På bara den korta tiden försvann mycket utav stressen jag burit runt på. Att ta sej upp ifrån golvet när man legat på den var inte heller några problem som jag hört att några haft. Du ska helst ligga mellan 15 - 20 minuter om dagen och får jag det här resultatet i slutändan är det helt klart att den står högst upp på nästa inköpslista nu. Jag ska testa en gång till under morgondagen, men fungerar den lika bra då så slår jag till. Antingen ligger du med en tun t-shirt eller med bar överkropp, första gången kan jag tipsa om att det kan vara bra med en tun t-shirt för att se vad just din kropp klarar av, det blir lätt märken efteråt men dom försvinner lika fort som dom kom dit. På mej funkade den perfekt som sagt, men som vi redan vet har vi alla olika kroppar och behöver olika saker så är du inte nöjd med den brukar dom flesta företag som säljer dom ha 30 dagars ångerrätt. En femhundra lapp så är detta mirakel ditt och och ett av återförsäljarna som har dessa mattor är hälsokostaffärerna Life..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0