Tisdag..

Vilken galen jävla dag det har varit. Allt har varit hel flummigt och ingenting har varit sej likt på jobbet. Alla varor var uppplockade när jag kom till praktiken så jag fick hjälpa den nya praktikanten med kassan. Lära honom hur man gjorde och bara stå och titta på. Men hallåå, jag är ju liksom praktikant själv oxå? Men jag kan inte sticka under stolen med att det känns jävligt skönt för då måste dom ju vara nöjda med mej och det jag gör om jag ska lära upp någon annan. Sista timmen innan lunch stod Tatta, Malin & jag och pratade bara. Det blev många skratt och det kändes skönt att skratta lite. Tatta och jag tog lunch tillsammans så vi satt och pratade en hel del vilket var jätte mysigt. Timmarna efter lunchen var lika flummiga som dom innan. Ingen av oss orkade jobba egentligen som dom vanliga rutinerna sa vi byebye till och satte på musik och peppade varandra. Tio över nio var allting klart och vi låste och sprang till tunnelbanan. Vilka brudar dom är, jag gillar dom skarpt! Så söta och omtänksama. Malin kom till och med och gav mej världens bamse kram idag.

Nu är jag hemma och suttit och pratat med mormor för en gångs skull. Det gick bra.. Hon åker bort imorgon och kommer hem på söndag vilket jag tycker ska bli jätteskönt, ha lägenheten för sej själv och kunna rå om sej själv. Imorgon efter praktiken blir det utgång. Jag och finfina Hannes ska till Cattis och köra gärnet. Det börjar bli en härlig tradition det här att gå dit nu varje onsdag. Kul att dom öppnat på fredag och lördagar oxå. Jag ska alldeles strax packa väskan med morgondagens kläder men jag har inte bestämt mej för vad jag ska ha på mej. Baggy jeans med linne och en sjal, skjorta och tighta jeans eller kanske bara en t-shirt med tighta jeans. Jaja, jag slänger ner lite olika alternativ i väskan så får vi se imorgon..

Nu ringer mobilen så jag ska ta en cigg, vi hörs ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0