Tisdag..

Det var ingen lek att ringa runt och försöka få tag på alla olika myndigheter i semester tider som jag behövde prata med. Till slut kom jag i alla fall fram och fick prata med rätt person och nu verkar det som om att allting har löst sej efter lite krigande. Det var som om en sten fall ifrån min kropp och det känns jätte skönt. Faxade in dom sista papprerna ifrån praktiken så nu har dom ingenting att anmärka eller klaga på om den saken.

Vi fick varor på praktiken idag så det var väl det min tid gick åt till, alla plocka upp allting och ställa det fint i hyllorna. Det blev lite kassa och vid nio kunde jag äntligen vrida om nyckeln till dörren och börja stänga kassorna. Baby hade åkt till Karlaplan och stod och väntade på mej vid tunnelbanan. Vi hade tänkt ta en promenad till centralen men gick åt helt fel håll så vi hamnade istället vid gärdet. Det var en fin kväll och och fanns en luftbalkong som landat och skulle plockas ihop. Vi satte oss på några bänkar och pratade, om allt och ingenting. Vi behövde de båda två och det var riktigt mysigt.

Nu sitter jag hemma hos Hannes och ska sova här inatt. Vi kom precis in efter att suttit nere vid vattnet en timme eller två och bara skrattat och pratat, återigen om allt & ingenting. Det är så härligt att värmen sitter i på kvällarna så man kan sitta utomus utan att frysa, nu är det verkligen sommar på riktigt. 

Imorgon är det en stor dag för rmej men Hannes följer med som stöd, tack älskling! Jag ska till sjukhuset men vad jag ska göra där är hemligt. piiiiiip. Nej, jag är inte döende eller sjuk! Jag vet inte hur länge allting kommer ta men mår jag inte allt för dåligt efter så blir det nog en tripp på stan eller lite solning i en park om jag har tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0