54, Vi kommer tillbaka !

Åååh vad jag är trött och sliten idag, inte bakis för det blev bara två glas vin men natten har satt sina spår idag.

Jag mötte upp alla i gamla stan igår som vi hade bestämt och så gick vi till Cattis, men det var inte Cattis igår utan några andra klubbägare i samma lokaler så Olivia kom inte in tyvärr. Jag ville inte lämna henne så vi sa hejdå till dom andra och åkte till Centralen och satte oss på Soft and bar och drack lite vin och pratade en massa. Jag älskar när jag kan få  en kick mentalt av en männska och bara sitta och prata om allt eller inget. Och jag är verkligen glad över att börja lära känna Olivia för hon är en härlig prick! Klockan sprang iväg och hon hade redan hunnit bli ett nästan och vi var danssugna så vi åkte till medis och ställde oss i kön till 54, och det var nog kvällens största skämt som vi skrattade länge åt. Jag hade druckit två glas vin under hela kvällen och var inte alls berusad eller full men jag blev nekad att komma in för att jag var för FULL, haha jaa.. För full! Vi var välkomna tillbaka en halvtimme senare om jag gick och käkade någonting och eftersom vi båda var sugna på att släppa loss på dansgolvet hade vi inget annat val än att lyda och göra som vakten sa. Sen var det inga problem alls att komma in, dom brydde sej inte om att kolla leg och vi stod & pratade med vakten när jag var ute och rökte och han var hur trevliga som helst.

Det var fullt med folk när vi kommit in, musik spelades på hög partyvolym och flera bra låtar var med på playlistan när vi tog plats på mitten av dansgolvet. Haha det är så komiskt för jag tyckte det var skönt att inte gå till ett gayställe och slippa ha killar efter mej som ska titta och ta på en och det var kul att ta med ut Olivia på ett hetro ställe eftersom hon annars umgås i gayvärlden så mycket, men självklart är det en gaykille där som sitter i baren och vrålglor på mej hela kvällen, han frågade efter mitt nummer oxå när vi tog en paus i baren och skulle dricka ett glasvatten men icke sa nicke.. Det kom han inte långt med. Olivia blev uppragad av en snubbe som ville ha  med oss på efterfest och först hade vi tänkt att följa med men i sista sekund ändrade vi oss och åkte hem till var och än istället. Jag hade verkligen en tokrolig kväll, tack vännen!

Jag tackar mej själv till tusan att jag satte på mej platta tygskor igår kväll för annars hade jag inte haft några fötter kvar idag. Jag har så ont i dom så jag vet inte vart jag ska ta vägen, men det var helt klart värt det för så roligt var länge sen ja hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0