En av alla mina halvstörda kvällar.

Efter mötet med Marianne som gick bra igår möttes jag och baby upp i stan och efter att han fixat dricka till kvällen tog vi en sväng på stan och sen åkte vi hem till Olivia. Hon gjorde sej i ordning och vi slog död på några timmar innan vi skulle möta upp Gustavo, Vivvi och lite annat folk i stan. Det var lite partaj i Tumba så vi åkte dit men vilken jävla kväll det blev. Det var en jävla galen brud som satt och stirrade på mej hela vägen på pendel tåget, hon förföljde men halva kvällen och skulle stå brevid mej och Olivia hela tiden vart vi än gick så jag lessnade lite och bad henne gå x antal gånger men bruden hade tyddligen svårigheter med att lyssna på vad man sa så efter ett glas vin för mycket och jag tröttnat rejält flippade jag ut på henne och sa både det ena och den andra men jag minns inte riktigt allt. Jag hann möta upp Hannes påvägen till pendeltåget så hann säga hej till honom innan han skulle till festen vi varit på. 

Vi hade tänkt dra till Cattis och dansa loss men dom hade stängt så vi var inne stan och jag minns inte riktigt vad vi gjorde, det blev i alla fall ett besök på donken, träffade på två söta tjejor vid busshållsplatsen som vi pratade med och sen stötte jag på Adam oxå och kramade lite på honom.. Vi var hemma hos baby vid halv fyra i morse och jag somnade på bara några sekunder.

I över en timme försökte baby få upp mej ur sängen i morse och tillslut kom jag upp, gjorde mej i ordning och nu sitter vi hemma hos Gustavo  och firar hans födelsedags tillsammans med hans släkt. Vi har ätit tårta, kakor och druckit kaffe. Följer med baby hem ikväll och jag hoppas på att det blir lugnt. Krypa upp i sängen tillsammans och gosa framför en film med chips eller liknande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0