220609

Egentligen borde jag nog vara jättetrött för det blev endast två timmars sömn inatt.. Jag låg uppe och läste till klockan hade slagit fyra och jag insåg att det kunde vara bra med lite sömn ändå. Dagen på praktiken har kännts som hundra år, jag är inne på sluttampen nu och jag räknar varje sekund tills jag får gå hem. JAg har tröttnat på att vara där och göra allting gratis men jag fick väldigt fint beröm som jag stolt tog emot idag. Det ska bli skönt med några veckors semester om man bortser ifrån dom kvällar jag ska jobba och allt spring till arbetsförmedlingen igen men dom möterna tänker jag se till att få efter klockan tolv på dagarna och dessutom blir det väl bara i början jag måste vara där när jag ska skriva in mej osv.

Jag åkte hem efter praktiken och käkade lite och sen har jag legsat nerkryppt i sängen och läst ut boken. Det var en söt bok och det känns alltid lite sorgligt att läsa sista orden på sista sidan.. Så var det slut för den gången. Jag blir hemma ikväll och ska bara ta det lugnt.. Imorgon ska jag ringa alla myndigheter och se vad som sjutton händer, jag håller på att få ett spel utav det här snart. Hinner jag ska jag sno åt mej några i solen innan det är dags att åka till praktiken och köra näst sista stängningen på praktiken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0