Fredag wohoo..

Godmorgon..

Har ni sovit gott och hur mår ni idag?

Mitt strålande humör sitter kvar sen igår men den här tiden på dygnet är jag alltid lika trött och stressad precis innan jag ska springa iväg till bussen varje morgon, varför lär man sej inte att gå upp tio minuter tidigare så att man hinner med allt man ska göra utan massa morgonstress?! Men dom där extra minuterna man hinner snoza är guld världa.. Det är lustig hur man är som människa; Jag verkligen längtade efter att få  komma i säng igår och krypa ner under täcket men tror ni det var bland det första jag gjorde igår eller? Neej... Jag sa till mej själv "Jag ska bara" eller "Efter det här ska jag verkligen gå och lägga mej"  men det blir aldrig så utan man hittar 1000 andra saker man måste göra precis där och då. Men efter att ha jobbat kväll, kommit hem och käkat och sen ska man lägga sej på en gång efter hinner man inte komma ner i varv utan jag ligger bara och vridet & vänder på mej och blir jätte stressad över att klockan tickar iväg och jag fortfarande är vaken.. Anyway..

Jösses vad fort det här veckan har gått. Det känns precis som om att det var måndag igår och jag hade en hel arbetsvecka framför mej. Men icke då,  det är fredag och en dag kvar till ledighet vilken ska bli superskönt! Idag har jag en kort dag på praktiken för vid halv tre ska jag möta upp Marianne i slussen en sista gång innan hon går på semester och efter det ska ja hacka upp med Hannes så får vi se vad vi hittar på, han har sin sista skoldag idag innan sommarlov så någonting skoj tänkte vi första hitta på. Kanske möter upp baby en sväng och säger hej eller så blir det middag på stan eller lite festligheter om vi hittar någonting lockande och roligt. Om två år är det jag som står med dej på flaket gubben, sprutar champagne och sjunger för Hannes har tagit STUUUDENTEN ! Eftersom jag själv aldrig kommer ta studenten och kommer få åka flak får jag göra det på din stora dag, tihihihi.

Nu måste jag verkligen sätta fart, sitter här och droppar vatten så hela sängen snart är blöt. Datorn får stanna hemma idag så vi hörs när jag har tillgång till en dator men självklart får kameran följa med idag. Och ja, jag har tittat så det båda finns batterier och att minneskortet sitter i, visst är jag duktig? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0