1 juni och perfekt väder!

Halloj på er alla fina där ute !

Praktiken idag gick bra fast det var väldigt lugnt och inte alls så mycket folk på förmiddagen. Fick göra lite nya saker för att lära mej det och sen var det kassan som vanligt. På lunchen sprang jag runt på karlaplan och letade efter swedbank eller nordea men jag hittade inget utav det så jag stressade tillbaka till jobbet och satte mej på bakgården i skuggan och pratade lite i telefon innan jobbet kallade in mej igen. Det har varit så galet fint väder även idag och jag är fortfarande lika lycklig utav det. Nu fattas bara första badet! Eftermiddagen segade sej fram och bara att lämna tillbaka växeln till kunderna var en alldeles för stor ansträngning, jag förstår inte hur tröttheten kunde slå till så kraftigt.

Jag smet en kvart tidigare och mötte upp Mr inne i stan. Han följde med mej till banken så jag kunde fixa ett ärende där och sen tog vi en kort sväng på stan. Jag fick med mej ett par flippflopp från H&M som jag snabbt bytte om till och gud vad skönt det var. Det har verkligen varit superfint väder ute idag och att det håller i sej så länge på kvällarna gör mej alldeles glad för då känns det inte som om att man går miste om sommaren även fast man tillbringar så många timmar på praktiken under dagarna. Vi tog en promenad in mot centralen och satte oss på en uteservering där i närheten och käkade lite, tog två glasvin och hade det supermysigt. Nu har vi precis kommit till Fruängen hem till hans kompis där vi ska spendera natten. Dom ligger och kollar på tv:n sHan är så fin när han ligger där så jag kan inte sluta le för mej själv.. Så ska få upp honom ifrån soffan nu så vi kan ta ett bad tillsammans och sen ska jag lägga mej i hans famn och somna medans dom tittar på tv. Det kommer inte dröja många sekunder innan ni har mej där sovandes för jag är så trött så jag knappt kan hålla ögonen uppe och vet vad jag heter. Har huvudvärk till tusen och mår nästan lite illa utav tröttheten.

Hade faktiskt gjort en videoblogg idag på lunchen och tagit bilder idag men eftersom jag inte är hemma och har min dator eller sladden till kameran blir det inga bilder ifrån idag. Imorgon början jag klockan 13.15 och praktiserar till 21 och sen ska jag hem på direkten och fixa allting som jag skjutit ifrån mej nu några dagar. Jag måste ta tag i allt hur jobbigt det än är..

Nää nu ska jag gå och få upp Mr ifrån soffan så vi kan ta en cigg och sen ska jag se till att han badar med mej, tihihih =)och pussa massa på honom..


Sjunger för föddelsedagsbarnet i lördags...


Jag & Oliva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0