Jag gillar inte Måndagar.


Heej,

Det har varit en konstig dag på många sätt må jag säga. Ena stunden har jag gått runt med fjärillar i magen medans andra sekunden har mina kinder varit blöta och hela magen har gjort ont. Mitt humör går upp & ner, upp & ner just nu. Det finns en del komplicerade saker i mitt liv nu som jag inte kan göra någonting åt och jag kanske har gjort ett väldigt dumt val idag. Jag kanske borde ha vågat tagit reda på vad det är förnågonting men när min magkänsla säger nej kan jag inte gå emot den. Jag kommer ångra mej, ja kommer fråga mej själv varför flera gånger om men jag måste låta det här vara en olöst mysterium. Det kanske inte är lycka fullt ut, men jag kan nöja mej.. Jag har anpassat mej och nöjt mej så mycket genom livet så varför inte lite till?

Det märks att det är pissväder ute för folk orkar knappt gå utanför dörren och därmed var det helt dött på praktiken idag. Jag vet inte hur många gånger jag gick in på lagret och satte mej på en pall och sms:ade lite. Tur att den vanliga butikschefen gått på semester och inte var där för hon hade nog inte blivit så glad men vad ska man göra när det knappt finns något att göra? Imorgon kommer det massor med varor så då blir det mera att göra. Jag gick från praktiken en timme tidigare och mötte upp Fredrik på centralen eftersom vi hade ett möte att gå på tillsammans idag. Vi käkade lite snabbt innan, eller ja.. Rättare sagt så käkade han och jag satt och pratade. Det var skönt att träffa honom ensam, utan barnen, utan Maria utan någon annan. Det var lite som gamla tiden. Då jag alltid smet in i studion på skolan och lättade lite på mitt hjärta. Mötet gick hyffsat bra och nu har vi en del saker att fixa tillsammans men det ska nog gå bra. Han tog tåget hem och jag åkte hem och tittade till kissekatt. Han har fått vara inne hela dagen och såren har slutat blöda och förhoppningsvis så läker dom ihop nu om han inte river upp det, men det är fullt med var så jag får ringa till en vetrinär imorgon och höra vad jag ska göra. 

Jag har sovmorgon och börjar inte för ens klockan 13 imorgon men ska bara skriva ihop ett mail ja totalt skitit i och sen krypa ner under täcket faktiskt, kan vara skönt att sova någon extra timme och inte lägga sej alldeles för sent. Kommer hem sent så vi hörs efter tio.

tjingeling..

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0