Midsommarmiddag m.m

Igår hade baby bjudit över lite vänner och mej till sej själv för att bjuda på middag och fira lite midsommar. Jag mötte upp Olivia på Centralen så åkte vi dit tillsammans. Baby hade dukat upp fint ute på altanen och lagat en jättegod tre rättersmiddag. Vi drack vin, skrattade, spelade kubb och i det stora hela var det en trevlig kväll om man bortser från lite skit som hände. Jag var kanske inte helt oskyldig i slutet när jag lessnat totalt men jag tycker det är så respektlöst att ställa till med massa skit när man faktiskt är bort bjuden på middag och får allting serverat. Man behöver absolut inte älska alla och alla människor går helt enkelt inte ihop, men man kan vara artig och väluppfostrad. Det finns fortfarande lite saker som jag inte hunnit smälta ifrån gårdagen för på ett sätt var det bara ett stortskämt och att min ärlighet kom fram kanske inte var det bästa men ber man om det får man ocå tåla att höra om det. Det var din kväll i alla fall Olivia! hahaha. Jag är så trött på allt drama i gayvärlden, det skulle vara så skönt att fara på en tripp till Göteborg där inge känner eller vet vem man är och bara komma ifrån allt ett litet tag. Hursomhelst hade du gjort ditt bästa för att folk skulle ha en trevlig kväll baby, tack !



Gick upp i lagom tid idag och klädde på oss och umgicks en stund innan vissa av oss bestämde sej för att börja röra på sej. Jag och Olivia åkte in till stan och satte oss på Koffie på drottninggatan och tog en kaffe och pratade.. Helt plötsligt hade det gått flera timmar, men det blir väl så när man är i trevligtsällskap! :) Vi sa hejdå och rörde på oss åt olika håll. Jag åkte hem och har legat och pratat i telefon och ätit lite.
 
Ska strax hoppa in i duschen och sen göra mej i ordning för ikväll ska jag ut och röra lite på fötterna. Jag ska möta upp baby, hans bror och Olivia vid gamla stan så blir det blir en sväng till Cattis för att ta en sväng om på dansgolvet men jag håller mej nykter ikväll. Jag vet inte, men sist ja var på Cattis var jag relativt nykter, igår var jag berusad men inte full och jag har inget behov utav att supa skallen i små bitar i kväll heller. Och det känns jätteskönt att slippa dagen efter och ligga alldeles förstörd och bakis och låta hela dagen bara gå, nej.. Sen nästa helg kommer jag säkert ta igen det här men alkohol kan verkligen gå upp och ner för mej. Jag är lite dubbelmoralisk utav mej men som min fina Adam säger, jag är ett litet partydjur oavsett. hahah

Nej nu har jag lite bråttom för jag har ingen jävla aning om vad jag ska ha på mej ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0