Här ska det stå en rubrik !

Nu ska jag alldeles strax krypa ner under mitt underbara täcke och få sluta mina ögon och sova. Det har inte blivit många timmars sömn dom två sista dygnen utan jag har kört på sen tidig morgon till sena nätter. Jaa, det resulterar i en slutkörd Daniel som knappt orkar hålla ögonen öppna nu!

Väckarklockan ringde vid åtta i morse men jag låg kvar tills halv nio innan jag väckte Olivia och vi packade ner handduk och knallade ut på gräsmattan utanför huset för att sola. Men vi blev inte långvariga för det var sjukt mycket äckliga småkryp och hummlor där. När vi kom upp till lägenheten igen hade alla dragit och hon skulle till gröna lund så hon skulle hem och byta om innan så jag följde med till tunnelbanan och passade på att handla frukost på Konsum innan jag tog en promenad hem till Hannes igen. Vi satt på balkongen och bara tog det lugnt och pratade innan vi gjorde i ordning frukost som vi oxå åt där ute. Jag gjorde mej i ordning och sen blev det en stund till ute på balkongen innan jag var tvungen att knalla till tunnelbanan och åka till praktiken.

Första tre timmarna satt jag i kassan och höll på att somna vilken sekund som helst. Jag har verkligen varit helt förstörd av tröttheten hela dagen. Dessutom har vi så fruktansvärt kvaft i butiken och varmt så man lider verkligen utav att sitta still där i kassan. Satte mej utomhus och pratade i telefon på lunchen i skuggan och sen var det dags att jobba igen. Var en timme på golvet och sen hade vi avslutningsfika för mej eftersom det var min sista praktikdag idag. DET KÄNNS HELT UNDERBART ! Det var tufft med alla kvälls rutiner ikväll för jag skulle göra allting själv för att jag verkligen skulle komma ihåg allt så jag satt i kassan fram till 20 och sen fixade jag med allt annat. Det gick finfint och vi larmade och låste dörren kvart över nio som vanligt. Jag är stolt över mej själv, tihihi ! Det känns så jävla bra att praktiken och alla tidiga morgonar är över nu. Nu ska jag bara jobba och få betalt när jag är där och sen har jag bara eftermiddag och kvälls pass inbokade framöver. Fik en extra söndag inbokad idag så blir fint på lönen som kommer. Nu ska jag njuta av ett långt sommarlov med jobbsökande för det är första gången på flera år och till eftersommar hoppas jag och tror verkligen att jag har ett riktigt jobb.

Så som jag längtar tills på torsdag nu. Jag blev nämligen uppringd utav bästaste Sandra i helgen och hon undrade om jag ville följa på kryssning i veckan så på torsdag drar vi iväg på sjön. Äta gott, dricka lyxiga drinkar och skaka loss rumpan lite. Det ska verkligen bli superkul och jag ser framemot att åka bort lite med henne även om det bara är för ett dygn.

Ska skumma igenom lite bloggar och sen lär jag sova på några sekund.
Vi hörs imorgon bitti innan jag ska iväg igen.

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0