Utomlandsvärme! :)

Oj, jag borde legat i sängen och sovit för länge sen för om drygt fem timmar ringer väckar klockan och jag måste upp och göra mej i ordning igen. Kanske inte är någon idé att lägga sej över huvudtaget? Men då kommer jag garanterat vara stendöd imorgon. Hursomhelst kom jag precis hem och slängde mej framför datorn för att kunna uppdatera bloggen. Jag har faktiskt haft abstinens över att inte skrivit av mej varje dag men det har oxå varit skönt att ha en datorfri helg även om jag smet in i lördags och skrev några dagar..

Idag var jag uppe med tuppe och plockade fram badkläder och handduk snabbt och sen tog vi bilen 2 mil till ett utomhusbad. Så jag har legat och stekt hela dagen i solen och när det blev för varmt var det bara att hoppa i plurret och svalka av sej lite. Vi hade gjort i ordning pasta sallad som vi hade med oss och sen blev det lite glasätande oxå. Den här helgen har verkligen varit bra för mej för jag har kommit ner i varv, vilat och tagit till lugnt till max. Ätit god mat och haft det trevligt. Lämnade till och med mobilen hemma när vi åkte iväg och badade och det är något jag inte gjort på flera år, lämnat mobilen utom synhål och dessutom inte känt mej stressad över det. Som jag sa blir det fullt upp i veckan men jag ska försöka ligga ute i solen och pressa så fort tillfälle ges för nu får inte den fina solbränna försvinna.

Nu ska jag krypa ner i sängen, godnatt på er allihopa!







Ifrån fikan i Fredags med mina två underbar hjärtan.
Sandra och Hannes!


Du är min styrka, min lycka, mitt ALLT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0