21 juni 2009


tjolahoppsan..

Jag är hungrig men jag orkar inte laga mat. Jag är trött men jag kan inte lägga mej för då sover ja inget inatt. Jag är rastlös men jag orkar inte åka iväg och göra någonting. Ja, ibland är det verkligen skönt med skitproblem.

Har suttit ute på balkongen och läst nu ett bra tag, innan mormor åkte iväg hade hon med sej en ny bok hem som jag genast haffade och började läsa. Den heter Flyktfåglar och skriven utav Charlotte Cerps och verkar väldigt lättsam och helt okej vilket är vad jag orkar idag. Jag borde slänga in en tvättmaskin, städa upp lite här hemma och hoppa in i duschen men det är mycket man borde göra och det finns alltid roligare saker som kommer iväg. Nu kom precis mormor hem efter att ha varit borta några dagar och jag måste säga att tiden har gått så sjukt fort. Jag hade massor med saker jag tänkte att jag skulle göra här hemma och framför allt hinna koppla av lite här hemma och njuta , laga lite mat och bara vara men tiden har gått så väldigt fort så jag har knappt hunnit vara hemma alls.

Ska springa ner till centrum en snabbis,

tingeling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0