Det gick bra..

Vilken dag det har varit ! Jag var verkligen jättenervös när jag kom fram till Karolinska och skulle göra det jag var där för att göra och tänkte vända på klacken och bara skita i allting. Men jag blev jättefint bemött utav personalen och dom lugnade ner mej och sa att allting skulle gå bra. Det gjorde ont som fan och tårarna bara sprutade på mej  men efter x antal bedövningssprutor och lugnande gick allting bra och  jag hade världens underbaraste sjuksyster som stod och klappade mej på kinden hela tiden och sa att allting gick jättebra och att jag var duktig. Jag har ingen uppfattning om hur länge jag var där men när allting var klart och vi sagt hejdå till den fina personalen åkte jag och fina Hannes in till stan.

Vi gick runt i stan några timmar och kollade i olika butiker på kläder och bara totalnjöt av det härliga vädret. När båda var helt slut åkte vi hem till honom med ett stopp på konsum för att handla lite lunch. Så hela eftermiddagen har vi suttit ute på balkongen insmorda i olja och rökt, pratat och ätit. Hannes mamma bjöd oss på sushi till middag så vi orkade pallra oss ut i värmen och köpa det för att sen äta tillsammans med henne ute i kvällssolen på balkongen. Trotts att jag haft lite ont efter tidigare idag så har det varit en jättemysig dag och jag hoppas på lika fint väder imorgon med. Jag blir hemma imorgon oxå för att vara riktigt säker på att allting är okej efter idag och troligtvis på fredag med men det får vi se hur jag mår imorgon.  


Ska fixa lite här hemma nu så hörs vi om en stund,


tjingeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0