Bänkad framför tv:n snart !

Oj, dagen blev både längre och mer att göra än vad jag trodde. Blev en del möten som jag inte planerat in, men nu är allting klart och jag har precis tagit ett långt varmt skönt bad med levande ljus tända. Var skönt att koppla av och jag hann att reda ut lite tankar och frågetecken jag hade inombords. Ifall jag blev klokare vet jag inte, men det visar sej väl, fniss !

Underbara AC bjöd på en riktigt god middag ikväll och det känns bara så lyxigt att få sätta sej vid en dukat bord och få maten serverad. Vad gör jag för att förtjäna det här? ;) Blev ju bjuden på middag igår av Cissi dessutom, vilken lyx. Under middagen ikväll pratade vi om framtiden och funderar på en utomlandsresa om ekonomin funkar i agusti någon gång. Det kan både vara skönt och kul att ha det att se fram emot till. Nu är jag helt slut så vi kör på en riktigt TV kväll, först ut är det Den rätte för Rosing och efter det är det Andra Avenyn som gäller. Ska bunkra upp med det sista utav chipsen som blev kvar i söndags och gosa ner mej under täcket. Så skönt för imorgon kan jag ta en riktigt lång sovmorgon, jag har inte möte på SOC för ens 13.15 och sen har jag ingenting annat inplanerat ännu.

Ska kila ner till seven eleven och köpa cigg och sen blir det att inta sängen framför tv:n..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0