Dagarna som varit..

Det har varit dåligt med uppdatering dom senaste dagarna, men nu är jag tillbaka..

Tisdag:
Hade praktik som vanligt. Fick stå och larma kläder och hänga upp det på galgar i vanlig ordning. Var lite på heminredning, men det var inte lång stund. Smet lite tidigare ifrån praktiken och kom därifrån vid tre. Mormor lagade middag för att fira min födelsedag en dag tidigare eftersom jag inte skulle vara hemma, men allting blev helt fel och det blev oväntat besök av en person som förstörde hela middagen. Allt kändes superjobbigt och jag packade väskan och drog till Tobbe och sov där.

Onsdag:
Gick upp vid sex för att göra mej i ordning och röra mej mot pendeln och åka till praktiken. Var där mellan 8 - 16 men allting kändes väldigt tugnt och jag trodde aldrig timmarna skulle ta slut. Var på klädavdelning fram till lunch och efter det fick jag stå i kassan tills jag skulle gå hem. Det var skönt att stå där för då slapp man att tänka alldeles för mycket. Egentligen skulle jag gått ut och ätit middag med nåra vänner för att fira min dag, men jag hade verkligen ingen lust alls så jag åkte hem till Cissi och firade den i lugn och ro. Vi tar det till helgen istället och det känns bra det med. Gick ner till därmedpasta och tog några glas vin och käkade en pizza. Tack för alla fina sms och samtal jag fått under dagen, det värmde verkligen !


Nu har jag precis kommit hem, jag mår helt okej även om det var mycket som vändes upp och ner i tisdagskväll. Jag är inte arg, utan bara väldigt ledsen och sårad men det här var bara yttligare ett bevis på att jag verkligen gjort rätt som tagit ett steg tillbaka och inte har någon kontakt. Har precis betalat alla räkningar för den här månaden nu så jag ska hoppa in i duschen jättesnabbt nu och sen klä på mej för jag ska in till stan och träffa Abbe och en vän till honom och shoppa lite. Får se om jag följer med hem till honom efter stan eller hur jag gör. Börjar inte praktiken för ens 12 imorgon så det är lugnt.

Vi hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0