Dagens som varit.

Vilken dag det har varit ! Min magkänsla om butikschefen stämmde verkligen, hon är helt underbar och resten utav personalen oxå. Hur trevliga och gulliga som helst så jag kommer helt klart trivas som fisken i vattnet. Men det märks att jag inte varit igång nu på några månader. Jag är hur trött som helst efter den här dagen och mina fötter värker sjukt mycket. Idag har jag i alla fall fått försöka lära mej hitta i butiken, hitta på lagret och hjälpa kunderna. Påsken skulle plockas fram så det är vad som gjorts, sprungit upp och ner ifrån lagret med varor som skulle ut i butiken. Allt är väldigt seriöst, har fått eget kort till ingången, egen kod och i slutet av veckan eller början på nästa vecka ska jag få börja stå i kassan.

Slutade klockan sex idag så var inte hemma för ens kvart i sju, hade hoppats på att maten stod färdig men icke och när jag skulle börja fattades det grejor. Så fick börja med att springa ner till affären och handla. Men nu har jag iallafall ätit taccos, satt på mej myskläderna och ligger i "sängen". Det dröjer nog inte många minuter innan jag sussar sött, men ska försöka hålla mej vaken ett litet tag till så jag inte vaknar i natt och inte kan somna om. Imorgon kör jag mellan 8-16 så jag ska försöka hinna tvätta upp lite kläder när jag kommer hem.

Dagens outfit;
Rutig skjorta - Frank dady
Grått linne - JC
Ljusa nudie jeans - JC
Brunt skärp - JC
Skor - Scorett
Svart rock emilio - MQ

Nu ska jag slå herr S en signal, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0