ett gott skratt förlänger verkligen livet.

Sista halvtimmen har jag nog inte gjort annat än att legat och tramsat mej och skrattat så jag har ont i magen med herr S i camen. Jag är så stört övertrött så allting blir roligt för stunden. Legat nerbäddad under täcket och haft en riktig serie kväll, först ut var det andra avenyn som jag såg via nätet, sen reprisen utav 183 dagar och efter det den rätte för rosing.. Somnade till lite under 183 dagar så jag får titta på det jag missade imorgon. Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen krypa ner i sängen och vänta på att herr S ringer och säger god natt. Det finns en ärlighet och ett djup i den mannen som jag inte stött på tidigare, man kan vara sej själv, seriös eller bara flabba.. Så underbart med sånna människor som kan ge utav sej själva på flera sätt än bara ett!



Jag funderar fram & tillbaka hela tiden just nu, det är verkligen allt eller ingenting i det här fallet och jag ställer mej frågan själv om & om igen ifall jag ska våga, våga sattsa allting på ett kort? Det skrämmer skiten ur mej, men är det fel så får jag yttligare en lärdom på vägen. Framtiden får visa vad som händer, men vågar man ingenting så kommer man ju aldrig upptäcka vad som är bra eller dåligt. Sen finns det ju givetvis gränser för vad man ska göra och inte göra, men i det här fallet som jag menar just nu måste jag nog våga. Äsch, nu blev jag sådär djup så jag inte ens själv vet vad jag dillar om. Det är lika bra att knallar in till badrummet på direkten...



Godnatt kära vänner och sov så gott och dröm sött,
det kommer jag helt klart att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0