Fredag !

Jäklar vilken stressad morgon det blev idag. Ställde klockan på halv åtta men kom på att jag kunde gå upp en timme senare så jag skulle ställa om klockan, men glömde trycka på spara så Cissi väckte mej med ett ryck i morse och frågade vad klockan var. Blev en aning stressad, men slängde på mej kläder och fixade håret, sprang till bussen och hann precis i tid!

Nu på förmiddagen har jag varit på klädavdelningen.Larmat kläder och galgat. Sisådär, men tror jag skulle få stå i kassan nu efter lunchen. Hoppas på det i alla fall. Allt rullar på som vanligt och det känns som om att jag både kommer in i gänget och arbetet mer och mer för varje dag som går. Ska låta det gå en eller två veckor till och sen höra om möjlighet till sommarjobb eller timanställning som extra i butikerna.

Dagens lunchen fick bli fyra cheesburgare från donken, inte det nyttigaste but hey.. Det var gott. Ska möta upp AC efter jobbet så får vi se vad vi hittar på. Blir tidig hemgång i alla fall  för ska till Cissi imorgon mitt på dagen och hjälpa till innan alla människor kommer.

Dagens outfit;
Lång kofta - Jack&jones
Linne - JC
Chinos - STUK
Sneakers - Scorett

Grön militärjacka - H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0