Grattis på födelsedagen hjärtat !

Det blev verkligen en riktigt lyckad kväll igår. Först käkade några stycken pizza tillsammans innan folk börjar rulla in. Folk var glada, det var härlig stämning och en salig blandning utav människor.. Var så himla kul att äntligen få träffa prinsen oxå, jag säger bara en sak. Vilken underbar karl, och vad söta dom är tillsammans. Man blir bara glad att se dom ihop. Träffade två gamla klasskompisar och lite andra vänner till Cissi. Var lite små nervös för att träffa en del av folket som skulle komma dit utav olika anledningar, men allting gick riktigt bra och jag hade hur trevligt som helst. Som sagt, kvällen var kalasbra och jag hoppas på en favorit i repris därifrån snart. 

Hjälpte madama att röja upp i morse efter natten, satt och pratade ett tag och efter det åkte jag hem. Nu har jag precis käkat och ligger på sängen halvt död. Jag har mått bättre i mina dagar. Ska sova en timme, hoppa in i duschen och sen blir det bio i stan med Tobis. Det är ungefär vad jag orkar göra idag och det passar mej perfekt och blir en perfekt avslutning på den här helgen.  







Prinsen med Cissi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0