hemma idag!

Det fick bli så att jag stannade hemma ifrån praktiken idag, jag är bättre men långt ifrån helt kry. Tror inte jag har någon feber just nu men huvudvärken ligger där och tränger sej på. Vaknade vid tolv, men ligger fortfarande kvar i sängen. Orkar inte gå upp, men egentligen kanske det vore en bra idé. Nu när jag är hemma tänkte jag passa på att skicka iväg mitt CV till lite jobb, har två mail att skriva och sen fixa lite här hemma. Cissi ville att jag skulle åka dit senare ikväll och sova där så vi får se ifall jag gör det, jag behöver sällskap just nu.

Skulle ringt hyresvärden för lägenheten mellan 10 - 11 i morse, men jag kom inte upp. znozade bara om alarmet hela tiden och vips så var klockan över 11. Fan, måste skärpa till mej nu och ta tag i det här. Tror jag stannar hemma imorgon oxå för att fixa en del saker, men ska ställa väckarklockan för att gå upp och ringa till dom.

Vi hörs lite senare, nu ska jag stoppa lite mat i magen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0