Inte till vilket pris som helst !

Hej på er!

Hur mår ni idag? Haft en bra dag? Jag mår helt okej, trött efter att legat och grubblat hela natten men annars är det inga större beskymer. Började dagen med att åka in till stan och gå på anställningsinterljuv. Var ingen höjdare så jag hoppas jag inte får jobbet. En gamalgubbe i medelåldern som halvt stod och raggade på mej, njaae tack. Jag tar inte ett jobb till vilket pris som helst. Hoppade på första bästa tunnelbana ut till Masmo och det är där jag befinner mej just nu. Ska vara hundvakt hela helgen åt Rocky. Busat massa med William under dagen, lekt kurragömma och sen har han flygit flygplan på mina ben. Nu åkte hela familjen precis åkt iväg och jag sitter här själv. Lite halvtomt faktiskt, hoho.. Alldeles tyst. Men det ska bli riktigt skönt att få vara själv i helgen. Tänkte lägga mej i ett varmt bad nu och sen ta en lååånglång promenad med vovven. Laga till lite käk och sen blir kvällens planer att åka hem till Mr X. Dock blir det en väldigt tidig hemgång för mej eftersom jag har vovven hemma som väntar.


Ha en trevlig kväll allihopa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0