läkare + shopping

Blev en trevlig kväll med film och godis igår. Filmvalet var PATRIK 1,5 och jag fångades verkligen med i filmen, den var grym. Känslig, söt, sorglig och rolig på en och samma gång. Hade jag sett den själv hade det nog kommit några tårar längs mina kinder för det fanns verkligen ett djup i filmen som jag tror många homosexuella kan uppleva ibland. Och jag själv kunde känna igen mej i Patrik stundvis, jag var bara ett år yngre när jag fick flytta ifrån min mamma första gången och det är riktigt tufft, men det lär en massa om livet och har format mej till den jag är idag. Och den person är jag riktigt stolt över. Filmen fick 5/5 i betyg av mej. Så har ni inte sett den så är det helt klart ett måste att se den!

Vaknade runt halv tolv av att Cissi ringde och frågade när jag skulle komma men somnade om lika fort efter och gick inte upp förens 12 och gjorde mej i ordning. Sprang förbi donken även idag och köpte med mej lite käk innan jag hoppade på bussen till madam. 3 cheesburgare och en New Orleans meny fick det bli, och med andra ord känns det som om att jag ätit för flera dagar och blev propp mätt. Just nu sitter jag på toalett locket medans Cissi sitter brevid mej och duschar. Vi ska ner till läkaren en snabbis strax för att hon ska ta en del prover och sen bär det av till Nacka Forum för lite shopping och en fika kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0