Lisa, mitt lilla hjärtegull.

Hej Benke! sitter framför datan och lyssnar på musik nu... började att tänka på dig och vårat samtal vi hade förut. Jag vill att du ska veta att vad som än händer så kommer jag alltid att finnas här för dig, alltid. Du är en hel grym kille, du är en stark person och jag är säker på att du kan klara av precis vad som helst, jag ser upp till dig. Du har varit en underbar vän från dag ett och för mig är du ovärdelig. Du är en av de få som alltid finns vid min sida oavsett vad som händer och du har alltid stöttat mig om något varit jobbigt eller svårt. Jag vill att du ska veta att jag finns här för dig som en klippa i storm, du kan alltid luta dig tillbaka mot mig.

Massa kärlek från din Bettan , pusskram. ♥


Ååh, vad svarar man på ett sånt här medelande? När jag loggade in på facebook igår natt såg jag att det fanns ett nytt medelande och läste det på direkten. Mina kinder blev alldeles blöta för att jag blev så rörd, dina ord gick precis rakt in i hjärtat och jag fylldes med en sån värme. Jag blev nästan stum för sekunden. Tack hjärtat, du ska bara veta hur mycket jag saknar dej och längtar till vi ses snart igen! Vi har många år och minnen med oss och desto fler ska det bli, du har funnits där på mitt livs resa när hela havet har stormat som mest, vi har stöttat varandra och en del av det som varit har båda två fått testa på, jag är så glad att vi hållt kontakten alla dessa år även fast avståndet är så långt mellan oss. När jag får min lägenhet snart vet du att du alltid kommer ha en fribiljett för natten där när du kommer till storstaden. Tänk dej, Vi har hela livet framför oss och det ska bli så många galna minnen & stunder till som vi kan sitta och titta tillbaka på om 60 år när vi sitter där i varsin stol och bråkar om vart vi lagt löständerna.

Jag älskar dej vännen.

Lisa, även kallad Bettan
♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0