Lördag och Söndag i några korta ord.

Lördag:

Eftersom jag var ledig i torsdag var det praktik som gällde. Jobbade mellan 10 till 16 och det var tokmycket att göra eftersom det var lönings helg. Jobbade på kläder och när plagg som folk testat skulle hängas tillbaka fick man verkligen tränga sej förbi för att komma fram. Jaja, det var kul och bra tempo. Snodde åt mej en kassa och stod där några timmar eftersom de är det jag trivs bäst med att göra.

Åkte hem och duschade och gjorde mej i ordning för att sen åka till Abbe och Angelica. Dom hade hyrt två filmer så det blev en lugn kväll med film och lite godis.

Söndag:

Gullungarna sprang iväg till affären för att köpa grejor så det kunde stekas pannkakor när jag låg kvar i sängen. Var kvar där tills tre tiden. Åkte in till stan en jättesnabbis och köpte hårgrejs och sen hem till Cissi.  Stressade hem, gjorde mej i ordning innan det var dags att möte upp Jocke i slussen för att gå till Collage där dom öppnat ett nytt gayställe på söndagar. Det blev riktigt trevligt, gratis drinkar och fräscha lokar. Dit kommer jag garanterat gå flera gånger. Schysst ställe att avsluta en helg liksom. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0