Lunchtime..

Sitter och smäller i mej lunch nu, fyra cheesburgare fick det bli idag. Kanske inte världens nyttigaste men blev inte kvar nån mat ifrån igår så det fick bli så nu. Varit ganska så lugnt nu från när jag började tills nu, larmat lite varor och plockat upp grejor ifrån lagret till butiken. Känns som om att det är ganska enformigt arbete det här, det är inte speciellt mycket personligservice gentemot kunderna som jag hade på Scorett. Lite små tråkigt för det är något jag älskar, men kanske blir bättre när man kommit in i allting lite mera och får börja stå i kassan.

Ringde hyresvärden idag på morgonen, men dom skulle återkomma på fredag eller måndag för han som håller i det hela skulle på semester och hans ersättar satt upptagen i möten fram tills dess. Men fick prata med en supertrevlig tjej som skulle se till att jag blev uppringd och även påskynda det hela lite.
 
Fick sms utav älskade Cissi som frågade om vi kunde ses idag och självklart sa jag ja, så efter stängning och allting är klart här drar jag dit på middag. Fick sms ifrån La redoute även om att mitt packet med jackan, väskan och skjortan kommit så måste springa förbi posten och hämta det, spännande...

Dagens outfit;
Wrangler jeans - La redoute
T-shirt - H&M
Lång kofta - MQ
Har invigt mina skor jag köpte för några månader sen som jag inte
använt ännu. Svarta med runt framtil och klack, ska bara se till att sula och
klacka om dom.

Ska springa ut och ta en cigg innan jag börjar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0