Mat och Grey´s anatomy

Sådär, kom till Cissi för lite mera än en timme sen, nu har vi ätit, suttit och pratat en hel del som vanligt och nu ligger vi i varsin sida utav hennes säng och tittar på Grey's anatomy. Det är ungefär vad jag orkar med just nu för jag är verkligen så genom trött så jag knappt vet vad jag heter. Undrar lite när det här ska vända och jag börja vänja mej igen, jag var van att jobba mycketmycket mera än vad jag gör nu, men det har ju iofs bara gått 3 dagar.

Eftermiddagen gick finemang, fick packa upp lite leggings och exponera om dom ute i butiken. Bära upp ännu mera varor ifrån lagret och sen kom leveransen. Var tre nya ballerinor som kom och jag fick ta hand om det. Packa upp, sätta på skogalgar och exponera ute i butiken. Fick värsta flashbacken ifrån Scorett när jag stod och höll på med det där, vissa dagar kan jag verkligen sakna allting på den tiden, allting med jobbet där. Men allt har väl ett slut och en ny början så det känns helt okej ändå, men jag längtar tillbaka till en skobutik alternativt kläddbutik. Men får jag jobb på Indiska  tackar jag ju självklart inte nej till det, men jag ser ingen framtid i den kjedjan och tänker stanna en evighet som jag känner just nu. Sista 45 minuterna gick segt, var inte allt för mycket folk och jag gick mest fram & tillbaka i mina egna tankar, tittade på vad som fanns i butiken och hittade många favoriter jag ska köpa till mitt hem. Det kommer verkligen bli fint med det svarta och turkosa tillsammans..

Nu ska jag vara lite social och titta färdigt.. Vi hörs när jag kommit hem sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0