Mätt och belåten.

Ställde alarmet så jag skulle ha en timme och tjugo minuter på mej i morse, men helt plötsligt hade den tiden gått och jag var tvungen att rusa iväg till bussen. Slängde i mej ett glas oboy och lite nudlar till frukost, duchade och gjorde mej i ordning och fixade matlådan till lunchen. Blää vilket jävla skit väder vi har idag! Halvt snöstorm och svinkallt, smart Daniel att ta skinnjacka då! Tio plus poäng till mej.

Sitter i lunchrummet nu och har precis ätit.. Förmiddagen har bestått utav att larma kläder och packat upp varor. Först var det påfyllning utav en servis och sen nya smycken som skulle upp. Dom första timmarna var lite sega eftersom ni alla vet vad jag tycker om tidiga morgonar, but hey jag lever och nu är jag mycket piggare. Slutar som sagt 1600 idag så tänkte ta en snabbrunda på stan innan jag åker hem..

Nu ska jag ta en cigg och kaffe, vi hörs senare ikväll. Tjingeling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0