Min "intressanta" dag.

Gick upp som jag sa att jag skulle göra så jag kunde ringa och sjukanmäla mej. Försökte ringa till hyresvärden sen men först var det bara telefonsvarare och sen tutade det upptaget som om någon lagt av luren. Konstigt för det har varit så hela dagen. Skickade i väg ett mail och bad att någon därifrån skulle ringa upp mej istället så jag hoppas på att dom gör det. Annars får jag testa ringa imorgon igen.

Har precis tagit en dusch och lagt mej i soffan nu.. Raggsockorna och en stor adidas luvtröja sitter på till jeans. Dom sista dagarna har jag inte orkat klä på mej något märkvärdigt alls, utan det har varit så skönt att slänga på sej första bästa plagg utan att tänka. Tanken var att jag skulle åkt till Bro idag, men jag har varit så seg och nu har klockan spungit iväg. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Börjar ju inte för ens 10 imorgon så ja borde nog ta mej i kragen och göra någonting idag. Nu har jag legat inne i två dagar utan att göra ett piss så jag känner hur rastlös jag börjar bli, men frågan kvar står.. Orkar jag ?

Haha jag måste göra något åt mitt bloggläsande, jag insåg precis när jag pratade med älsklings Cissi att det blivit ett litet beronde, jag kan de mesta om dom största bloggarna. Pinsamt, vem vill skryta med något sånt liksom? Men har vi inte alla något sånt som vi skäms över - men ändå gör? Det får bli min hemlighet, men ooops.. Nu avslöjade ja ju mej själv precis. hahaha 

Hur som helst, jag saknar dej massa Cissi ! Kom hem från din karl nu. I need you my little thing. fniss!

Juste, måste komma ihåg att skicka in jobbsökar listan och kontakta arbetsförmedlingen innan den tjugonde så jag inte blir utskriven. Men jag har fortfarande inte fått något svar mailet jag skrev. Dåligt, dom har väl lika mycket ansvar att höra av sej som jag har. Jaja, får slå en pling istället.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0