my day..

Snacka om att jag var helt död i morse när jag vaknade, men det var bara bita i det sura äpplet och kliva upp efter 45 minuters znosande, slänga på sej lite kläder och knalla iväg till bussen. Jag hann i alla fall i tid i morse och det första jag fick börja med var att larma alla dessa jävla kläder och sätta galgar på dom. Hade lunch vid tolv och efter det var det samma visa igen. Vi fick in lite nya plagg som skulle plockas upp, larmas/galgas och exponeras ut i butiken. Stod i kassan sista 1,5 timmen och sen fick jag gå hem.

Tog tunnelbanan en station till östermalmstorg och mötte upp AC igen vid konsum för att handla middag till kvällen. Nu har vi precis ätit och det blev supergott, i vanlig ordning när jag är här så åt jag för flera veckor framöver, haha.  Kyckling, halloumi, advokado, tzatsiki med ungstekt potatis. Till efterrätt ska vi trycka i oss glass, mums.

Madam och jag tänkte försökte söka lite jobb och hitta en andra handsbostad till mej kanske. Vi får se hur det går, men önska mej lycka till.

Nu ska jag ta en cigg och ringa ett samtal, vi hörs senare !

Vad har ni för planer för kvällen ?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där ser himla gott ut! Lyllos!

(Ska ni trycka i er GLAS? är du en glasätare? :P Är inte det lite hårt?) ^_^

Kämpa på på jobbet<3

2009-03-30 @ 20:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0